piątek, 10 lipca 2015

Annówka

Od dawna moim marzeniem było wybrać się do Annówki słyszałam o tym ośrodku dużo dobrego, więc wybrałam się na Odlot który trwał 5 dni z Paulą Gumińską i Agnieszką Gubą.
Wyjechaliśmy 1 lipca, jechaliśmy około 4 godzin ( nie tak źle ) 
Kiedy już dojechaliśmy, przywitała nas Marta właścicielka annówki i inni uczestnicy. 


 pierwszego dnia, każdy z uczestników pokazał na placu co potrafi. Ja pokazałam z Shivą kilka rzutów, valutów i overów.
Trenerki nas bardzo dobrze oceniły, powiedziały że największym minusem jest to że Shiva nie zawsze przynosi i puszcza, i moje rzuty. 

















Następne dni ćwiczyliśmy flipy, overy, Valuty oraz motywacje.
Shivie na prawdę dobrze szło byłam z niej bardzo dumna. Trenerkom bardzo się podobał Shiva, i po każdej sesji oceniali ją pozytywnie.
Oczywiście nie ćwiczyliśmy tylko z psami, ćwiczyliśmy też rzuty, oczywiście rzuty które najlepiej mi wychodziły to floater. Ale nad innymi będę też pracować bo wiem już między innymi jak trzymać dysk i nim rzucać. Aby sprawdzić nasze rzuty, trenerki wymyśliły zabawę frisbee golf, był niezły ubaw przy tym. W pewnych momentach prawie tam padłam ze śmiechu.
Przedostatniego dnia były przygotowania do zawodów byliśmy 2 wiec nie tak źle ale na ostatecznym starciu ostatniego dnia poszło nam słabo, jak zawsze krzywo rzucałam.

 Z Annówki jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, wspaniała atmosfera poznałam tam mnóstwo ludzi i mam nadzieje że nie raz ich zobaczę. A tak że wiem jak mam trenować z Shivą
                                                                                                                          Z&Z&S




Za wszystkie zdjęcia dziękuje Adriannie Jaworskiej i Martynie Rybak

4 komentarze:

  1. * każdy, *przedostatniego, *także, *vaulty :p
    Ale wyjazdu zazdroszczę, bardzo fajny. Życzę dalszych sukcesów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione, tak własnie jest jak się pisze post o 4 w nocy :P

      Usuń
  2. Zazdrościmy wyjazdu, no i gratulacje! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obóz był genialny :).
    Miło było was poznać.

    OdpowiedzUsuń